vrijdag 25 september 2009

Ik ben ik

De afgelopen twee weken werkten we rond ons lichaam!
We bekeken ons zelf grondig in een spiegel en benoemden zo de lichaamsdelen.

Met behulp van de spiegel hebben we dan ook ons zelf getekend. Al de getekende kindjes heeft de juf uitgeknipt en samen geplakt op een groot blad. Nu hebben wij een prachtige, getekende klasfoto (foto volgt)!

Een aantal kinderen mochten zich neerleggen op een groot blad. De juf ging met een potlood langs het lichaam en benoemde steeds wat ze tekende. (hoofd, nek, armen, buik, handen, benen, voeten) en nadien mochten wij dit vrij in stempelen, dit was leuk!


Verder hebben wij ook een "IK-boekje" gemaakt! Daarin kom je te weten hoe oud ik ben, wie mijn mama en papa zijn, een handdruk, vingerafdruk, lievelingskleur,... enzoverder.


Kortom het was een leuk en boeiend thema!!!

Hieronder vind je enkele kiekjes van de afgelopen weken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten